|
 |
|
|
|
|
|
Attention:
|
The Mod Showroom is only for posting previews/downloads of completed or near finished mods. All help topics should be posted in the Editing Discussion forums. Help topics and mod requests posted here will be locked or binned. Thank you.
|
|
GTAGarage.com : Free mod hosting, attach your files and screenshots to your topics
GTAModding.com : A wiki for everything related to GTA modding, including documentation and tutorials
|
[WIP|REL] Ford Crown Victoria [NYPD|Taxi|FBI] WIP, News and Releases here.
 |
|
 |
| |
lower78  |
Posted: Wednesday, Dec 2 2009, 12:31
|
Texture Artist

Group: Members

|
| QUOTE (chasez @ Dec 2 2009, 12:17) | [QUOTE = lower78, 2 déc 2009, 12:09] [quote = Chasez, 2 déc 2009, 09:43] [QUOTE = JJJ8, 2 déc 2009, 09:33] Je pense que c'est à cause de la couleur du corps blanc et la reflet de la lumière du soleil qu'il fait ressemble à ça. Atleast, il ne semble pas que les impairs avec le CV normale.
Simple mais Chasez nice vid. Ne pouvons pas attendre d'avoir la voiture dans mon jeu: pp C'est vraiment agréable que de nombreuses régions sont paramétrables via le sélecteur composante (Donc, il est compatible ELM après tout. Mes infos semblait être vieux ou tort sur un point à l'époque) [/ QUOTE] Désolé mais il reste ELM pas compatibles.
Je voudrais faire une meilleure vidéo mais mon pc aspire beaucoup donc je ne peux pas faire mieux.
[color = red] [b] P.S. à tous - N'envoyez pas de moi un messages sur la réalisation d'une vidéo à ce sujet ou de le tester. J'ai déjà des gens qui vont le tester ou faire une vidéo. [/ B] [/ color]
[b] Merci:) [/ b] [/ QUOTE] @ Chasez
quand u communiqué de la patrouille de l'autoroute? vous sur une date? demain? ou dans une semaine? smile.gif
* thank u [/ QUOTE] Soyez patient si vous ne voulez pas d'obtenir quelque chose comme [URL = http://www.youtube.com/watch?v=qGVbvL-xJmk] ce [/ URL] | lol ok chasez  for week end ? please
|
|
|
|
|
 |
|
 |
 |
|
 |
| |
JJJ8  |
Posted: Wednesday, Dec 2 2009, 12:38
|
Emergency

|
I don't want to say it straight out but lower78, please be paitent and keep quiet, man I suppose chasez doesn't want to get asked "WHEN? WHEN?", and I agree with that too. He's doing it for free and doesn't have to set any accurate ETA for the mod at all. Rome can't be built in a day... @chasez That bus looked good in the thumbnail pic on the website so I downloaded it and...well, I don't think I have to mention the latter part, lol This post has been edited by JJJ8 on Wednesday, Dec 2 2009, 12:41
|
|
|
|
|
 |
|
 |
 |
|
 |
| |
lower78  |
Posted: Wednesday, Dec 2 2009, 12:40
|
Texture Artist

|
| QUOTE (JJJ8 @ Dec 2 2009, 12:38) | Je ne veux pas le dire tout droit sorti mais lower78, s'il vous plaît être paitent et tais-toi, mec:) Je suppose Chasez ne veut pas que l'on me demande «quand? Quand?", Et je suis d'accord avec cela aussi. Il n'a pas besoin de fixer une date limite à tout. Rome ne peut être construite en un jour, vous savez ...
@ Chasez Ce bus regarda bien dans le pic de l sur le site alors je l'ai téléchargé et ... eh bien, je ne pense pas que je dois parler de la dernière partie, lol: devil: | 3month ....
|
|
|
|
|
 |
|
 |
 |
|
 |
| |
0 User(s) are reading this topic (0 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
Pages:
(54) 1 2 [3] 4 5 ... Last »
Track this topic
Receive email notification when a reply has been made to this topic and you are not active on the board.
Subscribe to this forum
Receive email notification when a new topic is posted in this forum and you are not active on the board.
Download / Print this Topic
Download this topic in different formats or view a printer friendly version.
| |
 |
|
 |
|
|
|
|